מלון PUBLICA מרשת ישרוטל זכה בפרס חוות דעת האורחים לשנת 2017

24/01/2018
מלון PUBLICA מרשת ישרוטל זכה בפרס חוות דעת האורחים לשנת 2017 (הגדל)

 

מלון PUBLICA ישרוטל זכה בפרס חוות דעת האורחים לשנת 2017 של אתר Booking

 

 

מלון PUBLICA ישרוטל, זכה בפרס חוות דעת האורחים לשנת 2017 של אתר Booking.com עם ציון כולל של 9.2 מתוך 10. בנימוקי הזכייה נכתב כי: "המסירות, אהבת המקצוע ללא גבולות והעבודה הקשה של צוות המלון, היא זו שהביאה להענקת הפרס".

 

מלון  PUBLICAישרוטל שנפתח באוגוסט האחרון, ממוקם בכניסה להרצליה פיתוח ובצמוד למתחם ההייטק בעיר, ומנוהל על ידי רשת ישרוטל כחלק ממותג ה-  Autograph Collectionשל חברת Marriott. המלון מציג קונספט חדשני הפורץ את הגבולות המסורתיים המתקיימים בדרך כלל בין אורחי המלון לאנשי העסקים ותושבי האזור, ומציע תרבות אירוח משולבת - אשר מאפשרת, בהשראת דור המילניום, אינטראקציה עסקית ותקשורת בין אישית אמיתית ביניהם. המלון קובע בכך סטנדרט חדש בענף המלונאות בישראל - מקום המאפשר שילוב בין עסקים לבילויים, בין עבודה לאיכות חיים בין המקומי לגלובלי. מלון המאפשר לאורחיו לעבוד, אבל גם להכיר, לבלות, להיפגש, לשחק, להתאמן, לטייל, לאכול טוב ובעיקר לא להיות לבד. משפט המפתח: PEOPLE MEET PEOPLE.

אורחי המלון נהנים ממגוון שירותים, ביניהם; בר ובריכה על גג המלון, חלל עבודה משותף ומועדון ספורט ואגרוף. בנוסף, נפתחה לאחרונה במתחם המלון מסעדת Greco היוונית.

עופר אגמי, מנכ"ל המלון ברך על הזכייה: "אנו גאים ושמחים על קבלת הפרס החשוב עבורנו. מלון PUBLICA ישרוטל שנפתח רק לפני מספר חודשים כבר זוכה לביקורות מפרגנות מאורחי המלון, כפועל יוצא מחוויית אירוח ייחודית התואמת את הדור החדש של אנשי העסקים והנופשים ברחבי העולם".

 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד