מלונות 'פתאל' יעלו בקמפיין רחב היקף, בו יעדכנו את מיתוגה לרשת מלונות בינלאומית

24/01/2018
מלונות 'פתאל' יעלו בקמפיין רחב היקף, בו יעדכנו את מיתוגה לרשת מלונות בינלאומית (הגדל)

 

איך אומרים 'פתאל' באנגלית? 

מלונות 'פתאל' יעלו בקמפיין רחב היקף, בו יעדכנו את מיתוגה לרשת מלונות בינלאומית, תחת המסר:

 

160 מלונות. 17 מדינות. בית אחד.

פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם

 

ברשת מאמינים כי על אף פריסת המלונות רחבת ההיקף, לכולם שפה משותפת וכולם מתכנסים ל"בית אחד" - פתאל-  שהוא בית של מלונות בארץ ובחו"ל. הקמפיין עצמו צולם במהלך החודש במלונות הרשת באירופה ובישראל

 

 

רשת המלונות 'פתאל', תעלה השבוע בקמפיין רחב היקף בו תעדכן את מיתוגה ואת השפה התקשורתית כרשת בינלאומית ישראלית. המיצוב החדש יהיה תחת הכותרת 'פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם' במטרה להטמיע את התפישה של הרשת כבית אחד, המציע מגוון סגנונות אירוח במספר יעדים בארץ ובעולם.

 

לרשת פתאל 160 מלונות ב- 17 מדינות, ביניהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה והאי הקפריסאי פאפוס. המלונות באירופה משתייכים למותגים 'לאונרדו' ו-'NYX' של פתאל, הם ממוקמים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.

 

הבחירה במסר המעודכן, 'פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם', מחזק את תפישת הרשת על העולם המודרני, בו החופשה מתחילה באפשרויות הבחירה, ובהתאם מציעה מגוון רחב של סטנדרטים וסוגי אירוח, במקומות שונים בעולם, כך שכל אחד יכול לבחור את החופשה המתאימה לו.

 

הקמפיין אשר יעלה השבוע צולם במהלך החודש בשלל מלונות הרשת, ממקומות שונים בישראל ובאירופה, במטרה להעביר את מסר הרב- גוניות של הרשת ולהציג את המותג 'פתאל' כרשת ישראלית הפועלת בארץ ובעולם.

 

הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט, יוטיוב וברשתות החברתיות, כשהוא מלווה בשפה התקשורתית החדשה של הרשת. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ב- 4 מיליון ₪.

 

נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של רשת 'פתאל' מסר: "כבית של מלונות המרכז תחתיו 170 מלונות בארץ ובאירופה, אנו מציעים מגוון סגנונות אירוח כך שכל אחד יוכל למצוא את אופי החופשה המועדף עליו, אך הדבר מחייב יצירת זהות ושפה משותפת בין כל המלונות, ומכאן המסר- "פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם". ירידה לפרטים היא קריטית לחוויית האירוח ולכן כרשת אנו דואגים שבכל מלון תורגש תפישת המותג, בבסיסה העובדה שלכל אורח, בכל תקציב ובכל מקום, מגיע אירוח באהבה לחוויה מושלמת".

 

כחלק מהמהלך והרצון להנגיש את מלונות פתאל באירופה לישראלים, ניתן מעתה לקבל מידע על המלונות ולהזמין חופשות באופן ישיר מאתר הרשת https://www.fattal.co.il/.

 

בסמוך להשקת הקמפיין והשפה התקשורתית החדשה, בימים אלו חונכת הרשת את מעבר מטה החברה למשכנם החדש במגדלי אלון בתל אביב. המשרדים החדשים משתרכים על פני 1400 מ"ר ועלות המעבר מוערכת ב- 25 מיליון ₪.

 

 

***

 

אחראיים על הקמפיין:

 

מיתוג ואסטרטגיה- סטודיו 'ROOF' בהנהלת אלון דרעי

 

במאי- עמית סידס        

 

חברת הפקה- קבוצת ממש הפקות

 

תכנון מדיה- פרסום יהושע

 

מנהל חטיבת השיווק של רשת 'פתאל'- נדב פתאל

 

מנהלת התקשורת השיווקית של רשת 'פתאל'- שרי רכס

 

קמפיין הטלוויזיה יעלה ב24.1.18 בערוצים 12, 13, 14, 9 ובאתרי האינטרנט

 

עבור לתוכן העמוד